Skip to content

Újra írt rólunk a Sportsmarketing.hu

Közel 6 év telt el azóta, hogy Zsédely Péterrel, a sportsmarketing.hu alapítójával beszélgettünk a stream gyártásról és annak sajátosságairól. Nemrégiben újra találkoztunk Péterrel és megpróbáltuk megvizsgálni mi is történt az utóbbi 6 évben a streampiacon. Beszéltünk a technológiáról, a Facebook élő videók törlésének lehetséges okáról, kameraszámokról és szerepükről a sportközvetítések esetén. Így kezdődik a cikk:

Az élő közvetítések világában az utóbbi évek technológiai forradalma teljesen átírta a játékszabályokat. Míg korábban komoly logisztika és jelentős költségvetés kellett ahhoz, hogy egy sportesemény képernyőre kerüljön, ma már egy okostelefon is elég lehet – de vajon meddig tart ez a kompromisszumos megoldás? Péli László, a Pélicom Média ügyvezetője nemcsak tanúja volt az élő közvetítések robbanásszerű fejlődésének, hanem aktívan formálta is azt. Beszélgetésünk során szóba kerül többek között, hogy mi a különbség egy live stream és egy élményt adó sportprodukció között, hogyan lehet tévés minőséget nyújtani akár kisebb – méretű és költségvetésű – sportesemények számára is, továbbá a kompakt broadcast megoldást nyújtó közvetítőkocsijuknak köszönhetően hogyan született élő adás olyan sporteseményről, amelyről egyébként nem készült volna? Részletek az interjúban!

A Teljes cikk itt olvasható: https://sportsmarketing.hu/2025/05/22/interju-a-pelicom-media-ugyvezetojevel/