Ha sikert és komoly támogatókat szeretnél az eseményeid számára akkor nem engedheted meg magadnak a rossz minőséget. Az elégedett nézők nem teremnek csak úgy az interneten. Bizonyára sokat dolgozol, hogy megkeresd és megtaláld őket, erős promóciód van, ami megfelelő számú nézőt hoz és amivel a rendezvényed szponzorai is elégedettek. Ugye nem szeretnéd őket egy amatőr, kisfelbontású adással elüldözni, amiben torz a hang, a rosszul elhelyezett kamera miatt a lényeg nem látható vagy akadozik az adás. Nézők nélkül ugyanis az egész dolog nem működik.

Profi netes közvetítés vs webcam streaming
Sajnos az internetes közvetítés a köztudatban a gyenge minőségű webkamerás videó definíciójaként terjedt el a korábbi technológiák hiányosságai miatt, majd később is kevéssé fejlődött mert a „közvetítések” megrendelői és szolgáltatói nem változtattak ezen, így rengeteget bosszankodtak is amiatt, hogy elfogytak a nézők. Ez azonban egyáltalán nem csoda, hiszen ők a jó minőségű tv adáshoz szoktak. Innentől aztán 22-es csapdája a dolog, mert a csökkenő elégedettség miatt egyre kevésbá van/lesz pénz jó videoprodukciós stábot megfizetni.
Emellett az esetek többségében semmilyen visszacsatolást nem kap a megrendelő arról, hogy milyen nézettségi adatokat produkált a netes adás. A profi statisztika ugyanúgy a hatékony és professzionális netes közvetítés része, mint a felkészült szakemberek vagy a megfelelő eszközök. Te fizetnél azért, ha nem lehet megállapítani konkrétan hány ember mennyi időt nézte az adást? Ezt csak olyan profi netes közvetítés oldja meg, mint például a Pélicom szolgáltatása.
Mi TV-s szemlélettel gondolkodunk, és profi adást készítünk több kameraállással, kommentátorral, lassítással, közvetítőkocsival, műholdas kapcsolattal, ha kell.