Mondhatjuk hogy videoalapú társadalomban élünk, de akár azt is állíthatnénk, hogy stream alapú tartalomfogyasztók vagyunk. Ebben a telített környezetben, nem elég már ugyanazt csinálni, mint a nagy tömeg. Ha sikert és komoly támogatókat kell megnyerni akkor nem elég az alap, egyszerű minőséget keresni, profi netes közvetítés kell, mert elégedett nézők nem teremnek csak úgy az interneten.
Bizonyára sokat munkába kerül, erős promóció kell hozzá, hogy a végeredmény megfelelő számú néző és szponzor. Ugye az nem is vitás, hogy a tömeges, egyszerű streamek, közül muszáj kitűnni, ha meg akarjuk nyerni a nézőket. Nézők nélkül ugyanis az egész dolog nem működik.

A profi netes közvetítés 22-es csapdája
Sajnos az internetes közvetítés a köztudatban a gyenge minőségű webkamerás videó definíciójaként terjedt el a 2010-es években a korábbi technológiák hiányosságai miatt. Ez később sem fejlődött sokat mert a „közvetítések” megrendelői és szolgáltatói nem változtattak ezen, mert egy olcsó megoldást tudtak alkalmazni. Majd rengeteget bosszankodtak is amiatt, hogy elfogytak a nézők. Ez azonban egyáltalán nem csoda, hiszen ők a jó minőségű tv adáshoz szoktak. Innentől aztán 22-es csapdája a dolog, mert a csökkenő elégedettség miatt egyre kevésbá van/lesz pénz jó videoprodukciós stábot megfizetni.
Emellett az esetek többségében semmilyen visszacsatolást nem kap a megrendelő arról, hogy milyen nézettségi adatokat produkált a netes adás. Nem csoda ha megelégszenek a belépő szintű, tömeges internetes élő közvetítésekkel, melyekhez nem társul nézettség. Érdemes tudni, hogy a Facebook épp idén, 2025 februárban nyírta ki az összes élő videó 1 hónapon túli tárolását és júniusban töröl minden 1 hónapnál régebbi, élőben készült videotartalmat, ezzel is jelezve a livestream túltermelést és a belépő színtű streamek értékét.
Tévés szemlélet? Hiszen senki nem néz már tévét
Ez így igaz, senki nem néz már tévét. Ahogy a sportsmarketing.hu írja Szabó Gergővel készült interjújában: „A sport számukra is fontos és a médiában továbbra is kitüntetett a szerepe, mert talán az egyetlen megmaradt olyan médiatermék, amely továbbra is valós időben képes kapcsolatot teremteni nézők nagy tömegével.”
Tehát az emberek már szinte kizárólag az élő sportot nézik akkor, amikor az megtörténik. Egyébként mindenki akkor néz videót, amikor akar és olyan platformon, amilyenen csak akar. De ez nem azt jelenti, hogy a nézők az online videoplatformokkal elnézőbbek lennének, sőt. Most lehet kitűnni azzal, hogy tévészerű adást készítünk és a néző ugyanazt a közvetítés szintet kapja tableten vagy okostévén, mint korábban.
Mi TV-s szemlélettel gondolkodunk, és profi adást készítünk több kameraállással, kommentátorral, lassítással, közvetítőkocsival, műholdas kapcsolattal, ha kell. Mi ebben hiszünk.
