Az utóbbi évtized tömegbázis növelés módszerei túlnyomó többségében a Facebook-ról és a hozzájuk hasonló szociálmédiáról szóltak. Ha cég vagy valamilyen szervezet vezetője vagy esetleg vállalkozóként alkalmazod a közösségi médiát tömegbázis növelésre, marketingre akkor azt is tudod, hogy rengeteg tartalmat kellet gyártanod vagy gyártatnod. Az is biztos feltűnt, hogy ki vagy szolgáltatva a szociálmédia szolgáltatók algoritmusainak. (A Facebook ingyenes eléréseit például 5-20% közé csökkentette – a többi fizetős lett, a YouTube a te videóidon reklámozza a konkurenseket).

tömegbázis növelés

Mi egy olyan megoldást adunk a kezedbe, amit teljes mértékben te kontrollálsz. Ismerjük az online tömegkommunikáció kölcsönhatásait. Kidolgozzuk hogyan tudsz egy hatékony és sikeres új médiumot alkalmazni, illetve átadjuk neked, milyen lépéseket kell tenned internetes élő közvetítés esetén a tömegbázis növelése érdekében. Sőt meg is csináljuk helyetted. Nos? Akarsz biztosra menni? Ajánlhatunk egy totálisan új médiát.

Itt ennek, az innovatív tömegbázis növelés módszernek az előnyeit olvashatod