Internetes élő adás mint média megoldás az online közönség számára

Szögezzünk le valamit: az online közönség jelen esetben nem a nézőket jelenti. Természetesen a lényeg a nézőkön áll vagy bukik, de most inkább hadd osszak meg néhány hasznos dolgot a megrendelőinkről. Főleg azoknak gyártunk élő internetes műsorokat, akiknek nincs lehetőségük hagyományos tévés megjelenésre (pl.: kisebb népszerűségű sportágak, kis költségvetésű rendezvények) vagy éppen olyan kommunikációs csatornán szeretnének a célközönséghez szólni, információt átadni, amely a hagyományos műsorszóró rendszerekkel nem lehetséges. (pl.: speciális oktatási módszerek, konferenciák, ahol meghatározott, jogosított vagy fizető közönség a jellemző). Az internetes élő adás mindkét szegmensben kitűnő megoldás.

A megrendelőink céljait két csoportra lehet bontani

Az egyik csoportba tartozó ügyfelek szeretnének egy plusz szolgáltatással megjelenni, meg akarják különböztetni magukat (esetleg a konkurenciától) azzal, hogy élő internetes adást készíttetnek. Sport esetében például bizonyos sportágaknak rendkívül nehéz adásba kerülni hagyományos tévékben, így az online utat választják.

online közönség  elégedett online közönség

A másik csoportba inkább azok a megrendelők tartoznak, akik a nézettséghez valamilyen üzletet társítanak és az online műsorokra, mint speciális média üzletre tekintenek. Természetesen a kettő kombinációjára is van példa.

Részleges vagy komplex szolgáltatás

A fentieken túl, szintén felmerülő igény, amikor csak a megoldásaink egy részét veszik igénybe. Előfordul, hogy csak kész offline műsorból kell internetes élő közvetítést megvalósítanunk, azaz csak média szerver szolgáltatást adunk, de bizonyos esetekben csak videó nyersanyag gyártásban kooperálunk.

Mások abban látnak fantáziát, ha egy eseményük webes megjelenését, élő internetes közvetítését megvalósítjuk. interjúkat, video archívumot, releváns mobil applikációkat gyártunk és a kapcsolódó facebook, twitter kampányukat is megoldjuk, hogy ne kelljen ezzel sem foglalkozniuk.