Miért fizet egy sportszövetség, ha egy streamingcéget alkalmaz?

Az a helyzet, hogy nem a streamingért, mert az egy videojel továbbítására alkalmas információtechnológiai megoldás, ami neked is van ingyen, ha van Facebook oldalad vagy YouTube csatornád. (Vagy akár Livestream.com, Ustream.tv fiókod)

Amiért fizetsz az a legegyszerűbb esetben egy kihelyezett ipari kamera mobilnettel, kicsit szakszerűbb esetben egy operatőr a kamerájával és némi IT tudással. Komolyabb esetben komplett tévés-, vagy videoprodukcióért, sok kamerával, lassítással, kommentátorokkal, akik önállóak és már az előkészítésnél sok munkát vesznek le a válladról – ezt nálunk Powercastnak hívjuk.

Mi köze ennek a te online közösséged elvesztéséhez?

Mindössze annyi, hogy amikor megbízol egy streaming céget, szinte automatikusan beleegyezel, hogy az ő YouTube, Facebook, Livestream.com, Ustream csatornájukon lehessen nézni az adást, ahelyett, hogy azt kérnéd, hogy a te csatornádra küldjék az adás jelét.

Persze, a streamingcég lejátszóját be lehet ágyazni a honlapodba. Vagy a közvetítés linkjét megadják és azt meg tudod osztani a saját Facebook oldaladon. Ezzel annyi érsz el – azon túl hogy reklámozod a céget, akinek fizetsz egy szolgáltatásért – hogy az élő közvetítés és később a lerögzített adás nézői a streamingcég online közösségét növeli, hozzájuk kötődnek, ők látják a statisztikákat, ők tudják ezt a tömegbázist remarketingre használni vagy aktivizálni helyetted.

Hozzon hasznot, ismertséget, nézettséget neked az internetes élő közvetítés!

Ne engedd ki a kezedből ennek a médiamegoldásnak a PR és marketing lehetőségét. Az, hogy milyen minőségű sportközvetítés megy keresztül rajta már produkciós kérdés. Mi a premium internetes közvetítésünket ajánljuk, de vannak akik maradnak az egykamerás verziónál. Ezt mindenki döntse el maga, hogy melyiket szeretné és melyiket engedi a büdzséje.

Ha teheted a produkciós céggel úgy egyezz meg, hogy az élő videó a te saját, sportági YouTube, Facebook stb. csatornádra menjen és neked hozzon marketing eredményt. A te promóciós munkádért és a produkcióra kifizetett pénzedért ennyit igazán kérhetsz cserébe.

Így veszíti el online közönségét egy sportszövetség
Nem mindegy milyen a szerződés

Ha létrehoztad az első YouTube élő eseményed vagy a Facebook Live eseményed a streaming cégnek már csak 2 adatot kell megadnod ahhoz, hogy közvetíteni tudjon hozzád. Hamarosan ezt is közzétesszük és részletesen, de egyszerűen elmagyarázni, plusz adunk pár hasznos tippet arra az esetre, ha ez mégsem menne neked.