Internetes közvetítés szempontok

Miért fizet egy sportszövetség, ha egy streamingcéget alkalmaz?

Az a helyzet, hogy nem a streamingért, mert az egy videojel továbbítására alkalmas információtechnológiai megoldás, ami neked is van ingyen, ha van Facebook oldalad vagy YouTube csatornád. (Vagy akár Livestream.com, Ustream.tv fiókod)

Amiért fizetsz az a legegyszerűbb esetben egy kihelyezett ipari kamera mobilnettel, kicsit szakszerűbb esetben egy operatőr a kamerájával és némi IT tudással. Komolyabb esetben komplett tévés-, vagy videoprodukcióért, sok kamerával, lassítással, kommentátorokkal, akik önállóak és már az előkészítésnél sok munkát vesznek le a válladról – ezt nálunk Powercastnak hívjuk.

Mi köze ennek a te online közösséged elvesztéséhez?

Mindössze annyi, hogy amikor megbízol egy streaming céget, szinte automatikusan beleegyezel, hogy az ő YouTube, Facebook, Livestream.com, Ustream csatornájukon lehessen nézni az adást, ahelyett, hogy azt kérnéd, hogy a te csatornádra küldjék az adás jelét.

Persze, a streamingcég lejátszóját be lehet ágyazni a honlapodba. Vagy a közvetítés linkjét megadják és azt meg tudod osztani a saját Facebook oldaladon. Ezzel annyi érsz el – azon túl hogy reklámozod a céget, akinek fizetsz egy szolgáltatásért – hogy az élő közvetítés és később a lerögzített adás nézői a streamingcég online közösségét növeli, hozzájuk kötődnek, ők látják a statisztikákat, ők tudják ezt a tömegbázist remarketingre használni vagy aktivizálni helyetted.

Hozzon hasznot, ismertséget, nézettséget neked az internetes élő közvetítés!

Ne engedd ki a kezedből ennek a médiamegoldásnak a PR és marketing lehetőségét. Az, hogy milyen minőségű sportközvetítés megy keresztül rajta már produkciós kérdés. Mi a premium internetes közvetítésünket ajánljuk, de vannak akik maradnak az egykamerás verziónál. Ezt mindenki döntse el maga, hogy melyiket szeretné és melyiket engedi a büdzséje.

Ha teheted a produkciós céggel úgy egyezz meg, hogy az élő videó a te saját, sportági YouTube, Facebook stb. csatornádra menjen és neked hozzon marketing eredményt. A te promóciós munkádért és a produkcióra kifizetett pénzedért ennyit igazán kérhetsz cserébe.

Így veszíti el online közönségét egy sportszövetség
Nem mindegy milyen a szerződés

Ha létrehoztad az első YouTube élő eseményed vagy a Facebook Live eseményed a streaming cégnek már csak 2 adatot kell megadnod ahhoz, hogy közvetíteni tudjon hozzád. Hamarosan ezt is közzétesszük és részletesen, de egyszerűen elmagyarázni, plusz adunk pár hasznos tippet arra az esetre, ha ez mégsem menne neked.

Péli László - produkciós vezető

View posts by Péli László - produkciós vezető
Élő közvetítéseket készítek amelyeket online lehet nézni. Emellett video felvételeket és TV műsorokat készítünk. Főleg sport és ENG területen mozgunk.
Scroll to top