Az internetes élő közvetítés előnyei

Ezen az oldalon az internetes élő közvetítés előnyei közül azokat csoportosítottuk, amelyek már tapasztalataink szerint is bizonyítottak. Az alábbi listát érdemes átolvasni akár szervező akár támogató vagy.

De előtte a lényeg egy képben.

az internetes élő közvetítés előnyei
Színvonalas, szórakoztató adás = elégedett néző

Ha egy mondatban kellene összefoglalni, akkor az internetes közvetítés az, amikor az eseményed, rendezvényed élőben megy az interneten. Mintha egy TV műsor menne a számítógéped, mobilod vagy tableted képernyőjén. Csak éppen a szereplő te vagy!  

Az internetes élő közvetítés előnyei az eseményszervezők részére:

  • Totálisan új és fejlődő médium, ami másnak még nincs (de rohamtempóban terjed).
  • Jól előkészítve és profin kivitelezve olyan mintha TV-s megjelenés lenne, de olcsóbb és egyszerűbb megvalósítani.
  • A néző számára rendkívül kényelmes mert pontosan azon az eszközön nézhetik amit egyébként is használnak internetezni, facebook-ozni.
  • A nézők kedvelik, hogy el is vihetik magukkal az internetes közvetítés eszközt és közben is nézhetik, mivel mobileszközökön is működik.
  • Mivel online műfajról van szó a kiválóan alkalmas közösségi interakcióra akár az adást hordozó lejátszó, akár annak környezete.
  • Költséget takarít meg, hiszen akár megúszhatja a külön videostáb költségét is, sőt megfelelő előkészületekkel TV műsort gyártunk, ha szükséges.
  • A rögzített adás jól megtervezett közzétételével hatalmas lehetőségek nyílnak meg online marketing irányba.
  • Bővíti a tömegbázis, hiszen egy új médiumot használ teljesen felhasználókkal.
  • Az internetes élő közvetítés határtalan. Mint ahogy az internet is az.
  • Extra webes forgalmat generálhat a weboldalára, ha az adást oda illesztjük be.
  • A szponzorok imádni fogják az új lehetőséget és felületeket.
  • Ha kéritek még a promóciós munkákat is átvállaljuk.

Az internetes élő közvetítés előnyei támogatók, szponzorok részére:

  • Erősíti a márkát. Egy jó adás presztízs értékű.
  • Még akár szerepelhet is az adásban, pl. interjú formájában.
  • Az adás könnyedén beilleszthető akár a támogató webes megjelenési formáiba. (Weboldal, Facebook, Google+ oldalak).
  • Hatalmas elérésre képes, mert a nézők a megszokott webes csatornáikat használnak.
  • Mivel a közvetítő közeg az internet alkalmazhatók a már bevált webes marketing megoldások.
  • Még az arculat is implementálható.
  • Céges honlapjának nézettsége ugrásszerűen növekszik, hiszen az adás miatt többen keresik fel azt.
  • Az értékes tartalommal bíró adás közvetlenül pénzt termelhet.
  • Pontosan mérhető nézettség (Hányan, hányszor, mennyi ideig, honnan?). Vége az “ennyien kattintottak az oldalra” típusú statisztikáknak.
  • A rögzített élő adás rengeteg archív és offline kiadványhoz nyújthat alapot, amelyben támogatói megjelenések biztosíthatók.
  • Segítünk, akár meg is valósítjuk a fenti megoldásokat, ha nincs rá belső erőforrás.